ინდივიდუალური წლიური სამუშაო გეგმა

ს.ს.ი.პ.  კასპის მუნიციპალიტეტის  სოფელი  ხოვლის საჯარო სკოლა
VII კლასის თემატურ–კალენდარული გეგმა (მასწავლებელთათვის, 1-ლი სემესტრი)

მასწავლებელი: ეკა მერებაშვილი
საგანი: ქათული ენა და ლიტერატურა
დამტკიცებულია -   2014–15სასწ.წელი
კათედრის გამგე: შორენა ჯანანაშვილი
           



გაკვეთილის თემატიკა
საათების რ-ბა
ჩატარების დრო
რესურსები
აქტივობები და მეთოდები
მიზნები
მოსალოდნელი შედეგები
შეფასება
1.        1
სიტყვა წინამძღვრიანთკარის  სამეურნეო სკოლის გახსნაზე
2სთ.


18-19.09
სახელმძღვანელო,რვეული,კალამი.
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია;მსჯელობა,
კითხვების დასმა,თავისუფალი წერა;
ტექსტის წაკითხვა-გააზრება; მსჯელობის უნარის განვითარება;
ენის ნორმების დაცვა.
VII-1,7,13
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
2.        2
დავით გურამიშვილი -„დავითიანი,“(სწავლა მოსწავლეთა)

3სთ.

სახელმძღვანელო დაფა,ცარცი
.რვეული

განმარტებითი  ლექსიკონი
ჩუმი კითხვის მეთოდით ნაწარმოების თემისა და იდეის გაგება,
ინდივიდუალური მუშაობა ლექსიკონის დახმარებით
ტექსტის გაგება-გააზრება;
ლექსიკონზე მუშაობა.
.

VII-9,10
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება



3.        3
მსაზღვრელ საზღვრულის ბრუნება
1სთ

სახელმძღვანელო დაფა,ცარცი ,რვეული ,კალამი.

პრაქტიკული მუშაობა–ახლად შეძენილი ცოდნის განმტკიცება სავარჯიშოებით.


წერითი უნარების განვითარება
VII-14
წერითი დავალება,
4.         
შემაჯამებელი წერა 1







5.        4
სულხან- საბა ორბელიანი-„სოფლის მაშენებელნი“
„ეზოპე ძაღლი მელა და მამალი“
„ძალა ერთობილა“
„უგუნური მცურავი“
გლახაკი და ქილა ერბო“
„კუ და მორიელი“
„კაცი და გველი“
„კეისრის მაგისტროსი“
„მოგზაურობა ევროპაში“
5სთ.

სახელმძღვანელო დაფა,ცარცი
.რვეული

განმარტებითი  ლექსიკონი
მინი-ლექცია,სემინარი მსჯელობა
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;



ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
სხვათა მეტყველების მოსმენა და შეფასება; დისკუსიაში მონაწილეობა; ნაწარმოების ჟანრის, ავტორის განწყობის, პერსონაჟთა სახეების ამოცნობა; ზეპირი ინფორმაციის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
VII-2,4,9,1
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
პრეზენტაცია
6.        5
ილია ჭავჭავაძე-„ჩვენი ეხლანდელი სიბრძნე-სიცრუე“

1სთ

სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი.
რვეული
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
დისკუსია



პრაქტიკული მუშაობა–ახლად შეძენილი ცოდნის განმტკიცება სავარჯიშოებით.
მსჯელობის უნარის განვითარება
გაეცნობა სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს,იგავ–არაკს.  დააკვირდება ადამიანთა მანკიერების მამხილებელ ,დამრიგებლობით ნაწარმოებს. გამოთქვამს მოსაზრებებს.შეისწავლის ალეგორიას.


VII-7,11
მსჯელობაში მონაწილეობა
,წერითი დავალებების შესრულება;
7.        6
მუხრან მაჭავარიანი-„საბა“

1სთ

სახელმძღვანელოდაფა
,ცარცი.
 რვეული.
პირამიდული ისტორია.
წერა–„ფანტაზია“






სწავლა შეცდომების გასწორებით.
მსჯელობის უნარის განვითარება



VII-1,10,12
კითხვა,თხრობა, წერა
8.        7




შემაჯამებელი გაკვეთილი
1სთ.

სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი,.
რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
მსჯელობა;
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;



პრაქტიკული მუშაობა–ახლად შეძენილი ცოდნის განმტკიცება სავარჯიშოებით.
მოსწავლეებმა გაარჩიონ მთავარი და არამთავარი პერსონაჟები და დაინახონ განსხვავებები ზღაპარსა და მოთხრობის პერსონაჟებს შორის.
გრამატიკული პირის გააზრება.
VII-9,12

წერითი დავალება
9.        8
ლადო ასათიანი-„ვაჟა ფშაველას ნაამბობი“
2 სთ

სახელმძღვანელო.
,რვეული,კალამი
მონიტორი
.სურათები
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა.
პრაქტიკული მუშაობა–ახლად შეძენილი ცოდნის განმტკიცება სავარჯიშოებით.
ერთსა და იმავე თემაზე შექმნილი პოეტური ნაწარმოებების შედარება,სათქმელის გამოხატვა ლექსის ფორმით
VII-6,9,12
ზეპირი.
თხრობა.
წერითი სამუშაო
10.     9
ანა კალანდაძე-„ რავარ? სატევარი ვარ!“

1 სთ

სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
მსჯელობა;

 ტექსტის კითხვის სტრატეგიის გაცნობა;

VII--2,3,5
თხრობა
11.     10
ტიციან ტაბიძე-„რია რია“
1 სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია;მსჯელობა,
კითხვების დასმა,თავისუფალი წერა;
ნასწავლი და მოსმენილი ტექსტიდან მიღებული ინფორმაციის გამოყენებით დასკვნის დაწერა.

VII-2,3,5,7,8,9,10,11,12
კითხვა,
წერითი სამუშაო
პრეზენტაცია
12.     11
ბესიკ ხარანაული-ლექსები


1 სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;

ზუსტი სინონიმები,მიმართვა
VII-7,13
კითხვა,
წერითი დავალება

13.     12
პლაკატის /გაზეთის შექმნა
1 სთ

სახელმძღვანელო,რვეული,კალამი.
წერა-დიზაინი; წერის ტექნიკის დამუშავება.
მთავარი და არამთავარი ინფორმაციის განსაზღვრა, ზეპირმეტყველების ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა; საკუტარი დამოკიდებულების გადმოცემა;აუდიტორიის გათვალისწინება; ენის ნორმების დაცვა.
VII-2,5,7,8,13
ბლოგის შექმნა
14.     13
გურამ პეტრიაშვილი-„პატარა დინოზავრი“


„თეთრსულელა“
5სთ.

სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი;
ტექსტზე დაკვირვება.
ტექსტის გაგება



ზღაპრის სტრუქტურული მახასიათებლების გაცნობა.
ჩართული სიტყვები და გამოთქმები.
სხვათა სიტყვის გადმოცემა
VII-6,10,12
 თხრობა;
კითხვა.
წერითი დავალება
15.      
შემაჯამებელი გაკვეთილი
1სთ.

სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
ჯგუფური მუშაობა
მსჯელობის უნარის განვითარება
VII-7,8,9,10,11,12,13,14
პრეზენტაცია
16.     14
იაკობ გოგებაშვილი-„ბურჯი ეროვნებისა“
„რანი ვიყავით გუშინ





4 სთ.









სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
დისკუსია;მსჯელობის ტიპის ტექსტის შექმნაზე მუშაობა.,

უნახავი მოქმედების გამოხატვა,მიზეზ-შედეგობრივი ურთიერთმიმართების გამომხატველი სიტყვებისა და კავშირების გამოყენება
VII-4,13
თხრობა; წერითი დავალება
17.     15
შემაჯამებელი გაკვეთილი

1სთ

სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა

საინფორმაციო ტექსტის შექმნა

VII-1,5,7,9,10,11,12,13
კითხვა,თხრობა;
წერითი სამუშაო;
ტექსტზე დაკვირვება.

პრეზენტაცია
18.      
შემაჯამებელი სამუშაო N 2
1სთ.






19.     16
ბალადა-„თავფარავნელი ჭაბუკი“

5სთ

სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი,
რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა

თხრობით სტრუქტურის მახასიათებლების გაცნობა.
სიუჟეტის ცნების შემოტანა
ნასახელარი ზმნების წარმოება
VII-7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა,თხრობა;
წერითი სამუშაო

20.      
ილია ჭავჭავაძე-„ბაზალეთის ტბა“
3 სთ

სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი,
რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა

მხატვრული ნაწარმოების შედარება ხალხურ წყაროსთან.
სხვათა ნათქვამის გადმოცემა
VII-7,8,9,10
კითხვა,თხრობა;
წერითი დავალება.

21.     17
ვაჟა ფშაველა-„ხმელი წიფელი“
„იას უთხარი ტურფასა“

ნიკოლოზ ბარათაშვილი-„ცისა ფერს“
5 სთ

სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი,
რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა

გაპიროვნების ხერხის გაცნობა
როგორ გამოიხატება შედარება.
ორი სიტყვის ერთად ბრუნება
VII-7,8,9,10,11,12,13,14.
კითხვა,თხრობა
წერითი სამუშაო

22.     18
შემაჯამებელი სამუშაო N 3
1სთ






23.     19
ანა კალანდაძე-„საქართველოო ლამაზო“

“მედეა კახიძე-„ჩემი მიწის სადღეგრძელო“

მურმან ლებანიძე-„სამშობლო“
„ბევრს არ დაგპირდები“

აკაკი წერეთელი-„სულიკო“

ვაჟა ფშაველა-„სამეფოს სიმღერა“

დავით გურამიშვილი-„დინარი“

როგორ შეიქმნა საქართველოს ჰიმნი








7სთ

სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
მსჯელობა;
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;

.
ციტატისა და პერიფრაზის ცნების გაცნობა.პოეტურიტექსტის შექმნა ამ ხერხების გამოყენებით.

ზმნისწინის ფუნქცია.

VII-7,8,9,10,11,13,14
კითხვა,თხრობა
წერითი სამუშაო

24.     20
ნიკოლოზ ბარათაშვილი-„მაიკო ორბელიანისადმი მიწერილი წერილი“
„სულო ობოლო“

5 სთ

სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა

პარონიმები.
სხვათა სიტყვის გამოხატვ
წერილის ძირითადი ელემენტების გაცნობა.
მიზნისა და ადრესატის გათვალისწინებით წერის უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
VII-7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა,თხრობა
წერითი სამუშაო

25.      
შემაჯამებელა სამუშაო N 4
1სთ.






26.     21
ნოდარ დუმბაძე-„სისხლი“
რევაზ ინანიშვილი-„ჩიტების გამომზამთრებელი“


7სთ

სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა

სიმბოლოს ცნების შემოტანა.აქტიური კითხვის სტრატეგია.
ფრაზეოლოგიზმები
VII-7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა,თხრობა
წერითი სამუშაო

27.     22
რევაზ ინანიშვილი-„დამრიგებელი“

მერაბ ბერძენიშვილი-„დამნაშევე დასჯილია“


7სთ

სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
ტექსტზე მუშაობა ჯგუფური მუშაობა

დისკუსიის ცნების შემოტანა.დისკუსიაში მონაწილეობოს და მისი წარმართვის უნარ-ჩვევები.
რიცხვითი სახელი არსებითი სახელის როლში.
VII-2,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
ტექსტზე დაკვირვება.
პრეზენტაცია
წერითი სამუშაო

28.     23
გალაკტიონ ტაბიძე-„ეს მშობლიური ქარია“
„ატმის რტოო დაღალულო რტოო“
„გაგონდება თუ არა“
„მზო თიბათვისა“

6სთ

სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,.
მსჯელობა;
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;

ბგერწერის ხერხები.პოეტური ნაწარმოების შექმნა ბგერწერის ხერხების გამოყენებით.
VII-2,3,7,8,9,11,12,13,14
კითხვა,თხრობა
წერითი სამუშაო

No comments:

Post a Comment