საქართველოს
მეჭურჭლეთუხუცესი
გაკვეთილის ავტორები |
მერებაშვილი
ეკა
ლელაშვილი
მარინა
სსიპ
სოფ, ხოვლის საჯარო სკოლა;
Lelashvilimarina@gmail.com
577 34 82 44
577 34 82 54
|
გაკვეთილის
გეგმა
|
რეზო თაბუკაშვილის კინომოთხრობა ,,საქართველოს მეჭურჭლეთუხუცესი"
|
სწავლების საფეხური/კლასი/საგანი
|
საბაზო/IXკლ-VII
კლ./ქართული ლიტერატურა/ისტორია
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
10/15
|
გაკვეთილის მიზანი
|
ქართ :
მოსწავლეები გაეცნობიან და გააანალიზებენ მხატვრულ ტექსტს; მოახდენენ ტექსტის კატეგორიზებას რამდენიმე ნიშნის მიხედვით; გაეცნობიან ვრცელ ინფორმაციას ეროვნული საგანძურის შესახებ.
ისტორია : მოიძიებენ იმფორმაციას ექვთიმე თაყაიშვილის ცზოვრება მოღვაწეობის
შესახებ და შეისწავლიან ეპოქას
|
მისაღწევი შედეგები
(ე.ს.გ. საგნობრივი სტანდარტი
|
ქართ.6.მოსწავლე კითხულობს ტექსტებს (მხატვრულს და არამხატვრულს), რომლებიც შეიცავენ სხვადასხვა თვალსაზრისს პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე და გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას წაკითხულის მიმართ.
ქართ.IX.7. მოსწავლე იყენებს ენობრივი მახასიათებლების ცოდნას ტექსტების სტრუქტურის ასახსნელად
ქართ.IX.8. მოსწავლე იყენებს კითხვის მიზნის შესაბამის სტრატეგიებს
|
თანმიმდევრობა
საკლასო მენეჯმენტი
დრო
|
/მასწავლებელი მოსწავლეებს აცნობს გაკვეთილის მიზანს, აცნობს მუშაობის ფორმას და სთხოვს მათ ინდივიდუალურად წარმოადგინონ საშინაო დავალება ,,რა ვიცით ექვთიმე თაყაიშვილის შესახებ"/
/მოსწავლეები სხედან 6 ჯგუფად.მასწავლებელი თითოეულ ჯგუფს ურიგებს ტექსტის-- რევაზ თაბუკაშვილის კინომოთხრობა ,,საქართველოს მეჭურჭლეთუხუცესი"--სხვადასხვა ნაწილს. აცნობს მათ მეთოდს ,,ნიშანთა სისტემა"/V--ვიცოდი; +--ახალია; --- მაინტერესებს;/, ავალებს მოსწავლეებს დაამუშაონ ტექსტი შესაბამისი ნიშნების მიხედვით; ნამუშევრები წარმოადგინონ საჯაროდ
/მოსწავლეები ასრულებენ ინსტრუქციას/
/პრეზენტატორები წარმოადგენენ ნამუშევრებს; თითოეული ჯგუფის ნამუშევარი თვალსაჩინოდ განთავსდება დაფაზე/
/მოსწავლეები მსჯელობენ წარმოდგენილი საკითხების ირგვლივ/
/მასწავლებელი უჩვენებს მოძიებულ კადრებს ექვთიმე თაყაიშვილის ფოტოარქივიდან, ასევე აცნობს ვიდეოინფორმაციას ეროვნული საგანძურის შესახებ http://youtu.be/xsFDkD0aR10 /
მოსწავლეები აფასებენ გაკვეთილს; სამუშაო ჯგუფებს ; მასწავლებელი განმავითარებელი კომენტარითა და განმსაზღვრელი შეფასებით რამოდენიმე მოსწავლეს აფასებს.
P.S. შემდეგი გაკვეთილისათვის იგეგმება რევაზ თაბუკაშვილის ფილმის ,,საქართველოს მეჭურჭლეთუხუცესი"-ს ჩვენება
|
შეფასება
|
განმავითარებელი; განმსაზღვრელი
|
საგანმანათლებლო რესურსები
|
http://youtu.be/xsFDkD0aR10 -ვიდეომასალა (ფოტო ექსკურსი: ,,ექვთიმე თაყაიშვილის პირადი ფოტოები"; ,,ეროვნული განძი");
სახელმძღვანელო; ფლიგჩარტები; მარკერები;დაფა; სამუზეუმო ექსპონატები .
|
ინტეგრირებული გაკვეთილი
ისტორია-ქართული ენა და ლიტერატურა
ნიკო ბური (ბაგრატიონი)
No comments:
Post a Comment