სადამრიგებლო პროგრამა 2014-2015 სასწავლო წელი
№
|
შესასრულებელი
საკითხები
|
დრო
|
||
1
|
შევადგენ და დირექციას დასამტკიცებლად
წარვუდგენ კლასის აღმზრდელობითი მუშაობისგეგმას, რომლის შინაარსი ეფუძნება სკოლის მისიას,განისაზღვრება სადამრიგებლო პროგრამით, სკოლისსაერთო ამოცანებით, მოსწავლეთა ასაკობრივითავისებურებებით, სასკოლო ცხოვრების მიმდინარემოთხოვნებითა და სხვათა გათვალისწინებით
|
10.09.
|
||
2
|
მოსწავლეთა
პირადი საქმის მოწესრიგება,
|
11.09
|
||
სახელმძღვანელოთა
განაწილება. შეხვედრა მშობლებთან. ხელშეკრულების პირობების
გაცნობა.
|
16.09
|
|||
3
|
მშობელთა კრების
მოწვევა. კლასის საჭიროებების დადება, შინაგანაწესის
გაცნობა. ანკეტირება
|
20.09
|
||
4
|
მოსწავლეთა
ანკეტირება. კლასის ქცევის წესების ურთიერთშეთანხმებულად
შედგენა.დადება. შინაგანაწესის , მორიგეობისა და გაკვეთილების
ცხრილების გაცნობა.
|
22.09
|
||
5
|
მოსწავლის მშობელთან/კანონიერწარმომადგენელთან მუდმივი კონტაქტი დასწრებისწესების შესახებ ზუსტი ინფორმაციის
გაცნობა. მოსწავლეთა გაცდენა-მოსაწრებაზე მუდმივი
ორმხრივი კონტროლი
|
მუდმივად
|
||
6
|
ყოველი
მოსწავლის მიდრეკილებიბისა და საჭიროებების
დადგენა მათ განვითარებაზე ზრუნვა.
|
მუდმივად
|
||
7
|
თვის ყოველ
მეორე და მეოთხე ორშაბათს კლასის
საათის დაგეგმვა.
საკითხები
კლასის საათისთვის:
|
|||
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
||||
8
|
,,სხვას
ვექცევით ისე, როგორც გვსურს მოგვექცნენ“
|
|||
9
|
ვინ ცვლის
სამყაროს?
|
|||
10
|
პიროვნება, ტოლერანტობა,
ღირებულებები.
|
|||
11
|
10 დეკემბერი
ადამიანთა უფლებების საერთაშორისო დღეა
|
|||
გარემოს დაცვის კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
||||
12
|
როგორ
ზემოქმედებს გარემო ჩვენზე?
|
|||
13
|
ჩვენ
ვზრუნავთ ჩვენს კლასზე
|
|||
თვალსაწიერის გაფართოება
|
||||
14
|
კლასის
მოსწავლეთა მხატვრული ნამუშევრების გამოფენა
|
|||
15
|
მე-8 კლასელთა
კონცერტი:
ხალხური
პოეზიის საღამო
საახლწლო
კარნავალი
მეგობრებთან
ერთად სიმღერა და ცეკვა... კონცერტი
|
|||
16
|
სასწავლო
ექსკურსიის მოწყობა
|
|||
17
|
ლაშქრობის მოწყობა
|
|||
18
|
ექსკურსია გენერალ მაზნიაშვილის მუზეუმში
|
|||
19
|
ინტელექტუალური
კონკურსის ,,რა .სად, როდის“ მოწყობა
|
|||
დამრიგებლის თვითშეფასების კითხვარი
#
|
პირობა
|
რეგულარულად
|
ხშირად
|
იშვიათად
|
არასოდეს
|
1
|
ვზრუნავ ეფექტურ სასწავლო
გარემოს შექმნაზე
|
||||
2
|
ვაკვირდები მოსწავლეთა
აკადემიურ შეფასებას
|
||||
3
|
ვაკვირდბი რამდენად იცავენ
მოსწავლეები ქცევის წესებს
|
||||
4
|
ვიზიარებ მოსწავლეთა შეხედულებებსა
და შენიშვნებს
|
||||
5
|
ვიკვლევ კლასში შექმნილ
პრობლემის მიზეზებს და ვსახავ გამოსწორების გზებს
|
||||
6
|
ვთანამშრომლობ მშობლებთან
|
|
No comments:
Post a Comment