სააღმზრდელო-სადამრიგებლო პროგრამა

სადამრიგებლო  პროგრამა  2014-2015  სასწავლო წელი
შესასრულებელი  საკითხები
დრო
1
შევადგენ  და  დირექციას დასამტკიცებლად   წარვუდგენ   კლასის აღმზრდელობითი მუშაობისგეგმარომლის შინაარსი ეფუძნება სკოლის მისიას,განისაზღვრება სადამრიგებლო პროგრამითსკოლისსაერთო ამოცანებითმოსწავლეთა ასაკობრივითავისებურებებითსასკოლო ცხოვრების მიმდინარემოთხოვნებითა და სხვათა გათვალისწინებით
10.09.
2
მოსწავლეთა  პირადი  საქმის მოწესრიგება,
11.09
სახელმძღვანელოთა  განაწილება. შეხვედრა  მშობლებთან. ხელშეკრულების  პირობების  გაცნობა.
16.09
3
მშობელთა  კრების მოწვევა. კლასის  საჭიროებების  დადება,  შინაგანაწესის    გაცნობა.  ანკეტირება
20.09
4
მოსწავლეთა  ანკეტირება. კლასის  ქცევის  წესების  ურთიერთშეთანხმებულად  შედგენა.დადება. შინაგანაწესის , მორიგეობისა  და  გაკვეთილების  ცხრილების   გაცნობა.
22.09
5
მოსწავლის მშობელთან/კანონიერწარმომადგენელთან  უდმივი  კონტაქტი დასწრებისწესების შესახებ ზუსტი ინფორმაციის  გაცნობა. მოსწავლეთა  გაცდენა-მოსაწრებაზე  მუდმივი  ორმხრივი  კონტროლი
მუდმივად
6
ყოველი  მოსწავლის  მიდრეკილებიბისა  და  საჭიროებების  დადგენა  მათ  განვითარებაზე ზრუნვა.
მუდმივად
7
თვის  ყოველ  მეორე   და  მეოთხე  ორშაბათს   კლასის  საათის  დაგეგმვა.
საკითხები  კლასის  საათისთვის:

პიროვნული და მორალური განვითარება
8
,,სხვას  ვექცევით  ისე, როგორც  გვსურს  მოგვექცნენ“
9
ვინ  ცვლის  სამყაროს?
10
პიროვნება, ტოლერანტობა, ღირებულებები.
11
10 დეკემბერი ადამიანთა  უფლებების  საერთაშორისო  დღეა
გარემოს დაცვის კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
12
როგორ  ზემოქმედებს  გარემო  ჩვენზე?
13
ჩვენ  ვზრუნავთ  ჩვენს  კლასზე
თვალსაწიერის გაფართოება
14
კლასის  მოსწავლეთა  მხატვრული  ნამუშევრების  გამოფენა
15
მე-8 კლასელთა  კონცერტი:
ხალხური  პოეზიის  საღამო
საახლწლო   კარნავალი
მეგობრებთან  ერთად  სიმღერა  და  ცეკვა...  კონცერტი
16
სასწავლო  ექსკურსიის  მოწყობა
17
ლაშქრობის  მოწყობა
18
ექსკურსია   გენერალ მაზნიაშვილის მუზეუმში
19
ინტელექტუალური  კონკურსის ,,რა .სად, როდის“ მოწყობა

დამრიგებლის  თვითშეფასების  კითხვარი
#
პირობა
რეგულარულად
ხშირად
იშვიათად
არასოდეს
1
ვზრუნავ  ეფექტურ  სასწავლო  გარემოს   შექმნაზე
2
ვაკვირდები    მოსწავლეთა  აკადემიურ    შეფასებას
3
ვაკვირდბი  რამდენად  იცავენ
მოსწავლეები  ქცევის  წესებს
4
ვიზიარებ  მოსწავლეთა  შეხედულებებსა  და  შენიშვნებს
5
ვიკვლევ  კლასში  შექმნილ  პრობლემის  მიზეზებს  და  ვსახავ  გამოსწორების  გზებს
6
ვთანამშრომლობ  მშობლებთან



No comments:

Post a Comment